Новини

Головна » Новини   

Оголошення. 4 травня відбудеться звіт дирекції школи за 2020-2021н.р. Запрошуємо старосту села та голів батьківських комітетів. 

 

Заходи з організації робіт з благоустрою 

 

Вчителі 1-2 класів провели уроки «Моя суперсила – безпека в інтернеті» з метою  захисту дітей в цифровому середовищі. 

ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

Дашівської селищної ради

 

                                                      НАКАЗ

29.01.2021 р.                                         Дашів                                    №27-ОД

 

Про підсумки проведення

конкурсу солістів -  вокалістів

та читців «Зіркова мрія-2021»

 

НАКАЗУЮ:

4. Нагородити переможців  конкурсу солістів-вокалістів та читців «Зіркова мрія – 2021» у номінації «Вокал» дипломами І ступеня:

Середня вікова група:

-         Голуб Ніку, ученицю Леухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Старша вікова група:

-         Боржієвську Ангеліну, ученицю Леухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

6. Нагородити переможців  конкурсу солістів-вокалістів та читців «Зіркова мрія – 2021» у номінації «Вокал» дипломами ІІІ ступеня:

-         Середня вікова група:

-         -Крижанську Ганну, ученицю Леухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

8. Нагородити грамотою  відділу освіти, культури, молоді та спорту педагога, який підготував  переможців конкурсу солістів-вокалістів «Зіркова мрія-2021»:

-         Білоус Світлану Миколаївну, вчителя музичного мистецтва Леухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

 

Начальник відділу освіти, культури,   молоді та спорту      Ольга ДОЛГОВА

 

                                                                 

Фотозона святкування Нового Року

  

Взяли участь у Всеукраїнському форумі "COVID - 19 нас не зупинить".

учні 8 - 11 класів.

18 грудня 2020 року.

 

sqe.gov.ua - Державна Служба якості освіти України

від 22 червня  2020 року №826

Відділ освіти райдержадміністрації надсилає посилання на відео роз'яснення від МОН щодо ЗНО-2020: що взяти з собою та яких правил мають дотримуватись учасники https://youtu.be/6xrPWGm91kw  та  відео роз'яснення від УЦОЯО: безпечні умови, зрозумілі процедури  https://youtu.be/fgXc4wVDxSg

Звіт директора

Леухівської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Ілінецької районної ради Вінницької області

Тодоровського Олега Петровича про свою діяльність

за звітний період з червня 2019р. по червень 2020 р.

 Шановні присутні! Сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи за період червень 2019р. – червень  2020р. Рік напруженої роботи, творчих здобутків, нових відкриттів. Ви знаєте, що відбуваються зміни сфері формування змісту середньої загальної освіти,реалізація Закону про освіту, переглядаються та оновлюються навчальні програми, підручники, увесь навчально-методичний комплекс, який необхідний для успішного функціонування та розвитку сучасної школи.

Як директор протягом звітного періоду я керувався статутом школи, свою діяльність здійснював  відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Державної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції національного виховання,  дотримувались норм  Конвенції про права дитини та впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у першому класі та іншими нормативно-правовими    документами, що регламентують роботу керівника.

          У   2019/2020 н.р. до   керівного складу навчального закладу входили:

Тодоровський О.П.– директор школи;

Марчишина Н.О. заступник директора з навчальної роботи;

         Завертаний А.Г.– заступник директора з виховної роботи;

Заступники  директора  виконували  свою  роботу  відповідно  до  посадових

 обов’язків, затверджених директором школи, якими регулювалася їх безпосередня управлінська діяльність.

   На цих загальних зборах  ми керуємось Положенням про порядок звітування директора  Леухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів перед трудовим колективом , представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.

Загальна інформація про школу .

    Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є колективною власністю Іллінецької районної ради Вінницької області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Іллінецької РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 01.09.87  року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 2,35га.

    Школа в Леухах була відкрита в 1861 році, відразу після скасування кріпосного права. Називалась вона церковно - парафіяльною. Спочатку знаходилась в найманому селянському будинку, а згодом у власному, спеціально збудованому приміщенні. Учнями школи були 45 хлопців і 3 дівчини.

           Перші вчителі – люди з церковного притчу.

 У 80-90-х роках ХІХ ст. дітей навчали священик Іосиф Борисович і дяк Іларіон Думанський,  а також здібний до цієї справи , досить грамотний відставний солдат Ященко.

    Перед революцією земство розпочало будівництво нової школи, навчання в ній розпочалось в 1929 році.

     У 1935 – 37 роках побудували земську школу і стало обовязковим  семирічне навчання.

 В роки Великої  Вітчизняної війни школа була закрита німцями.

Після звільнення села 15 березня 1944 року навчання в школі поновлено.

  Навчальний рік розпочався 1 квітня 1944 року і закінчився 20 травня 1944 року. Тривав він всього 42 робочі дні. В той час навчались в школі 344 учні. Навчальний процес здійснювала 9 учителів.

    В 1951 році відкрили Леухівську середню школу. Перший випуск був в 1954 році, та стала вже  обовязковою середня освіта. В Леухівській школі здобуло середню освіту діти з сусідніх сіл: Чорториї, Слободищ, Нараївки, Росоховати і Терлиці.

    Сьогодні в селі функціонує Леухівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, яка знаходиться в новому Типовому двохповерховому приміщенні, зданому в експлуатацію в 1987 році.

 АНАЛІЗ  РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ  УПРАВЛІННЯ  ОСВІТНІМ

ПРОЦЕСОМ У 2019/2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 Сьогодні змінюються технології, по-новому розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, з якими викликами зустрінуться діти,що зараз навчаються у школі. Тому й важливо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, котрі дуже швидко застарівають, до школи, яка вчить знання використовувати. Нова українська школа — це школа для життя у XXI столітті. Освітня діяльність у школі здійснюється відповідно до Конституції України, законів України «Про освіту» , «Про загальну середню освіту» (зі змінами), Національної стратегії розвитку освіти, нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, чинних законодавчих та нормотивно-правових документів, спрямована на реалізацію державних, регіональних і районних програм у галузі освіти, на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти. 

                   Освітянські реформи на сучасному етапі розглядають учня як особистість - інноватора, що володіє ключовими компетентностями. Це – особистість проінформована, обізнана у певних питаннях, має знання та досвід, вміє їх здобувати та використовувати для власних індивідуальних і професійних завдань. Важливо в нинішньому часі виховувати молодь на загальнолюдських цінностях, навчити її критично мислити, щоб захиститися від непотрібної та негативної інформації, переосмислювати все , до чого доторкається дитяча цікавість, з огляду на те, як це вплине на їх життя та здоров’я.

 Головним завдання навчального закладу є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості. Сучасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут, добробут усього суспільства, бути чинним громадянином України, мати позитивне ставлення до себе, інших учнів, педагогів, школи, навчання.

Методична робота:

     У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік  педколектив  працював над проблемою « Від інноваційного змісту технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до формування особистості» . Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада ,яка працює на базі шкільного методичного кабінету.

   Результативною була робота всіх методичних обєднань .учителі провели відкриті уроки,виховні заходи,ділились досвідом роботи по проблемах ,зросла їх педагогічна майстерність . Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.

Форостяна Н.В. очолює районне мо вчителів біології,основ здоровя .

Заворотна Л.В. очолює районне мо вчителів художньо- естетичного циклу. Поліщук В.В. очолює районне мо вчителів  початких класів. 

 Методична робота була скерована за напрямками:

 1.  Організація контрольно-діагностичної діяльності.

 2.          Комплексне науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.

3.  Підвищення кваліфікації педагогів.

 4.    Стимулювання процесу створення й упровадження нових педагогічних ідей, елементів сучасних технологій навчання та виховання.

5.  Забезпечення перевірки  їх ефективності.

            6.Створення умов для самоосвіти учителя, як індивідуальної форми       підвищення професійної майстерності.

 Методична робота організована згідно структури: - педагогічна рада ; - методична рада;

- організація і проведення предметних тижнів; 

- проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально – виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня школярів;

- організація роботи з молодими вчителями;

- організація роботи з обдарованими дітьми;

- організація роботи з учнями, схильними до правопорушень.

 Одним з пріоритетних питань методичної роботи це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу.

 Було відзначено, що учителі школи ідуть у ногу із життям, широко впроваджують у практику інноваційні технології, суть яких полягає у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається.

 Педагогічний колектив будує школу розвитку та вдосконалення, повноцінного освітнього простору, рівних можливостей у навчанні і вихованні учнів із максимальним урахуванням їхніх природних особливостей та обдарувань.

 Матеріально-технічна база навчального закладу:

 Для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодіння учнями базовими загально навчальними вміннями і навичками, спрямованими на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створюються умови для самореалізації. А Саме:

— бібліотека;

— кабінет інформатики;

— кабінет Захисту Вітчизни;

— кабінет фізики; 

— кабінет біології;

— кабінет історії;

— кабінет географії;

— кабінет іноземних мов;

— майстерня комбінована(по металу і по дереву;

— спортивного залу

та інших навчальних кабінетів. 

Адміністрація школи спільно з учительським колективом, обслуговуючим персоналом та батьками учнів намагається створювати кращі умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, забезпечити школу новим сучасним обладнанням. 

Забезпеченість закладу меблями —100%.   

В    школі функціонують їдальня на 90 посадочних місць та музей «Воїнів інтернаціоналістів» . 

Фінансово-господарська діяльність 

Фінансування потреб школи здійснюється бухгалтерією віділу освіти. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати працівникам школи, вчасно виплачувалися кошти за спожиту школою електроенергію . Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв . 

  Система опалення  школи потребує негайної  реконструкції, а твердопаливні котли потребують ремонту.

 Забезпечення обов'язкової освіти

          Аналіз структури і мережі школи за 2020-2021 н.р.

На початок 2020-2021 навчального року в школі навчалося 104 учнів., укомплектовано 11 класів, з них

Школа І ступеня —34 учні; 

            Школа ІІ ступеня —52 учнів

Школа ІІІ ступеня — 18 учнів. 

 На  даний час в школі перебуває 104 учні. З них   6 учнів 1 класу , які зараховані 28травня і будуть навчатися в 2020-2021нр.. 

Робота з педкадрами 

Ефективно здійснювалася кадрова політика. На початок 2020/2021 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100 %.

           Протягом року навчальний заклад було забезпечено кадрами. Станом на    01.09.2020р. в навчальному закладі працював 21 педагогічний працівник.

  Вища  категорія -  11 учителів 

   І кваліфікаційна категорія – учителів 

   ІІ кваліфікаційна категорія – учитель

   Спеціаліст – 4 учителя 

   5 учителів - мають педагогічне звання  «старший учитель», один вчитель-     методист , один має звання «Відмінник освіти України».

 18 –учителів працюють на постійній основі . 

Розстановка педагогів здійснювалася відповідно до фахової підготовки працівників. При прийомі на роботу враховувались фахова підготовка, особисті та колективні якості працівників, працездатність, інші характеристики. За останніми директивами МОНУ до вчителів (незалежно від того, який предмет викладає, посади, яку обіймає, віку) висувається вимога вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою, . Треба віддати належне адміністрації, вчителям, які докладають чимало зусиль і енергії, щоб в школі не просто здійснювалося навчання, а опановувалися нові освітні технології, щоб навчальний процес був нерозривно пов'язаний з вихованням, з формуванням у молоді не лише культури і хороших манер, але головне - здорових життєвих принципів і переконань. 

РЕЗУЛЬТАТИ АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА

КУРСОВОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ 

Одним з пріоритетних питань методичної роботи - це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу. 

Ключовим напрямком роботи  є чітке дотримання термінів проходження курсів підвищення кваліфікації вчителями та контроль термінів атестації. В цьому навчальному році атестуються вчителі:

   Білоус С.М, Лабай Л.О, Форостян Н.І, Заворотна Л.В, Поліщук В.В . які, пройшли курси підвищення кваліфікації  у ВАНО.

Для стимулювання творчого професійного зростання вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів.

Згідно плану вчителі, які атестувалися, були ознайомлені з нормативними документами щодо атестації.

Члени атестаційної комісії вивчили  їх рівень професійної підготовки вчителів за блоками:

       -науково-теоретична підготовка;

       -методична підготовка вчителя;

       -виховна робота;

       -громадсько-педагогічна діяльність.

В ході атестації оцінено:

-   уміння планувати педагогічну діяльність;

-   уміння коригувати навчально-виховний процес залежно від досягнення    результатів;

-  рівень науково-методичної діяльності;

-  рівень викладання предметів; 

-  вміння реалізовувати провідні ідеї щодо свого предмета;

-                      результати навчально-виховної діяльності. 

 Результати  атестації  2019-2020рр: 

         Тодоровський О.П. –(директор школи ,вчитель історії) –відповідає займанній

посаді ,підтверджено кваліфікаційну категорію спеціаліст вищої категорії.

Вчителям:

       Бурдейна Г.І. (вчитель початкових класів),    - підтверджено кваліфікаційну категорію спеціаліст вищої категорії та

присвоєно звання «старший вчитель»

        Форостяна І.В. ( вчитель укр..мови та літератури)- встановлено кваліфікаційну категорію спеціаліст вищої категорії.

        Гончар К.О. ( вчитель зарубіжної літератури) -  встановлено кваліфікаційну категорію спеціаліст    І  категорії. 

Медичне обслуговування учнів в навчальному закладі 

Здійснювалось кваліфікованою медсестрою. Медичний кабінет розташований на 2 поверсі, не забезпечений необхідними медикаментами та обладнанням. 

Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження вузькими спеціалістами.

Учні розподілені на фізкультурні групи згідно рекомендацій лікарів. 

Організація харчування учнів у навчальному закладі 

З   метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі було  організовано гаряче харчування учнів 1-11-х класів. Виконуються всі необхідні умови санітарного контролю щодо термінів і умов зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим. 

Медична сестра ретельно слідкувала за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням циклічного меню, виконує усі вимоги санітарно-епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у   ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів . Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Обладнання харчоблоку  потребує оновлення.  

Гарячим харчуванням протягом навчального року було охоплено 95 % учнів школи.

             У І та ІІ семестрах в початковій школі всі учні були безкоштовно охоплені

гарячим харчуванням. Вартість харчування в 5-11класах  та групи продовженого

 дня становила наближено 7,50 грн.

Здешевити харчування вдалося за рахунок Агрофірми « ДАР»,яка виділила на харчування учнів сг сировину.

 А також с/р виділила кошти на харчування дітей 1-4 класів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна діяльність учнів. Контрольно-аналітична діяльність та робота з обдарованими учнями .

Було вивчено і узагальнено наказами по школі стан викладання української літератури , зарубіжної літератури  ______________________________________

_____________________________________________________________________

 

Дієвий орган у структурі  методичної роботи- є засідання педагогічних рад, на які виносилися питання звітного, проблемного, організаційного, підсумкового характеру. Підготовчий етап триває достатній час, протягом якого кожний учитель має змогу переглянути методичну літературу, систематизувати свої надбання, підготуватися до звіту тощо. З учителями проводилися наради, де виносилися проблемні питання, що стосувалися початкової та основної школи, а саме :критерії оцінювання, планування, форми і методи індивідуального підходу до шестиліток,адаптація учнів 5-х класів,підготовка та проведення ДПА, ведення ділової документації.

 

Вчителі постійно перебували у пошуку виявлення здібних дітей. На жаль, таких учнів з кожним роком меншає, свідченням цього може бути результативність участі учнів школи у районних  олімпіадах з базових дисциплін, турнірах, конкурсах, спортивних змаганях.

ІІ місце з біології Григоренко Я., ІІ місце з ангійської мови Черниш А., І  місце з трудового навчання Сапронов Р., ІІ  місце з трудового навчання Ставський Д.,ІІІ місце в конкурсі « Зіркова мрія- 2020» Лабай І., І місце в конкурсі « Український сувенір» та « Новорічна композиція» Тодоровська С.. 

Активними учні школи були в спортивних змаганнях де вибороли такі місця : ІІІ місце з баскетболу хлопці, І місце волейбол дівчата , ІІ місце волейбол хлопці ,ІІ місце з тенісу , ІІ місце хлопці з футболу  та І місце  з футзалу.

 

Було проведено роботу з обдарованими та здібними учнями щодо підвищення рівня результатів їх участі у конкурсах «Кенгуру», «Соняшник», «Олімпус». (Результат за 2019-2020 навчальний рік).

При   цьому   особистісно-зорієнтований  підхід   до   навчання забезпечував

 

розвиток академічних, соціокультурних, соціально-психологічних та інших здібностей учнів.

Діяльнісний підхід спрямовувався на розвиток умінь і навичок учня, вміння застосовувати здобуті знання у практичних ситуаціях.

Важливою частиною методичної роботи була робота психологічної служби.

Основними напрямками діяльності психологічної служби школи протягом  року були: адаптація учнів 1-х класів, контроль за адаптацією п’ятикласників до нових умов навчання та перехід учнів з початкової школи до середньої. Це пов’язане із зміною класного керівника,   з появою нових вчителів, предметів, кабінетною системою навчання та ще й з віковими змінами - вступом дитини у підлітковий вік.

Важливою ланкою роботи був супровід дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною та індивідуальною формами навчання.

Школа сьогодні потребує вчителя, який постійно прагне до творчого пошуку, має навики дослідної експериментальної діяльності, вивчення, узагальнення, впровадження перспективного досвіду, вміє інтегрувати новий зміст освіти в методику навчання і виховання, тому вчителі проходили навчання на освітній платформі Ed-era та очно-заочне навчання за програмою «НУШ»/

 

Виховна та позакласна робота

  Соціально-психологічна робота

Соціально-психологічну роботу забезпечує соціальний педагог  Члек Л.С.

 

Соціальна робота в школі організовувалась та проводилась з метою забезпечення процесу соціалізації дітей в навчально-виховній діяльності, захисту їхнього психічного розвитку особистості, надання соціально-психологічної допомоги дітям та їх батькам.

 

Зокрема, надано рекомендації та консультації учням-підліткам на основі результатів діагностики й за індивідуальними запитами, які найчастіше стосувались вирішення конфліктів, підвищення власного соціометричного статусу, вибору професії.

 

Для здійснення психологічної просвіти серед учнів школи та для забезпечення її послідовності й наступності було реалізовано комплексну програму просвітницьких заходів від першого по одинадцятий клас «Сходинки до себе». Це дало можливість охопити усі вікові категорії, здійснювати психологічну просвіту систематично, зберігаючи логічність в послідовності занять та охоплюючи усі напрямки: особистісний розвиток та самопізнання, розвиток адекватної самооцінки, конфліктологію, профорієнтацію, профілактику шкідливих звичок та лихослів’я, суїцидальних спроб, розвиток творчості, креативності та лідерських навичок, згуртування колективу, підготовка до переходу у 5-й клас.

 

Соціально-психологічна служба приділяє особливу увагу роботі з дітьми пільгового контингенту.

Протягом навчального року було забезпечено безкоштовним харчуванням: 3 дітей з малозабезпеченої сімї та 7 з багатодітних сімей. 36 дітей з багатодітних сімей були забезпеченні підручниками та 6 з них відвідували гуртки та спортивні секції.

 

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

         Успіх навчання і виховання молодого покоління багато в чому залежить від

того, настільки тісні відносини школи і сім`ї. Це, з одного боку, участь батьків у

вихованні, яке здійснюється школою, з іншого – вплив школи на сім`ю.  Батьківські

комітети класів та школи є дієвою формою організації роботи з батьками.

Робота з батьками була спрямована на створення єдиного колективу вчителів,

батьків, учнів. Були проведені загальношкільні батьківські збори  , а також  класні батьківські збори.

 Однією з традиційних  форм роботи з батьками у Леухівській ЗОШ є батьківські лекторії.Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи ,шкільний  психолог,запрошуються працівники Іллінецького РВУМВС, Леухівської амбула-торії ,центру зайнятості ,районного відділу юстиції.

Сайт школи

Із сайту можна дізнатися: загальну інформацію та контакти, історію школи, документацію та фінансову звітність. А також переглянути фотогалерею, інформацію та презентації педагогічного колективу.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ ТА З ПРОФІЛАКТИКИ АНТИСОЦІАЛЬНИХ ЯВИЩ СЕРЕД УЧНІВ

 

Правове виховання сприяло формуванню у здобувачів освіти моральних почуттів, які регулювали б їхню поведінку: почуття законності обраної мети, правомірності шляхів і засобів їх реалізації, справедливості, відповідальності. Завдяки правовихованню в дітей та молоді мають вироблятися навички і звички високоморальної поведінки. І нарешті, завданням правовиховання, яке визначає характер всієї виховної роботи, є забезпечення подолання окремими учнями шкідливих навичок і звичок, що сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання.

Правоосвітня та правовиховна робота в закладі у 2019-2020 навчальному році здійснювалась згідно із річним планом виховної роботи через систему заходів, які

реалізовувались адміністрацією закладу, класними керівниками, вчителями-предметниками, педагогом-організатором, соціально-психологічною службою, учнівським самоврядуванням.

Для налагодження ефективної та результативної роботи щодо забезпечення у школі правового виховання було видано ряд організаційних наказів. Питання, що стосуються правового виховання учнів розглядались на нарадах при директорові.

Класними керівниками та адміністрацією школи проводилася постійна індивідуальна робота з учнями, що потребують особливої педагогічної уваги. У школі ведеться «Журнал обліку пропусків занять учнями школи», записи до якого вносять класні керівники після 1уроку. Класні керівники вносять дані до класного журналу на сторінку «Облік відвідування (пропусків занять)» та виясняють причину відсутності учнів на заняттях .

В основу процесу навчання і виховання покладено увагу, любов до дитини, бажання творити добро, небайдужість, а це забезпечує відносини партнерства, повагу до особистості дитини, уміння її зрозуміти, сприйняти як особистість з усіма

 і  позитивними і негативними рисами. Уся робота сприяє розширенню правових знань учнів, формує вміння застосовувати їх в повсякденному житті. Завдяки цьому впродовж навчального року на внутрішкільному обліку не знаходилось жодного учня. Система правовиховної роботи, яка склалася у школі, дає змогу зробити висновок, що певних результатів у правовому вихованні досягнуто.

 

14.  ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

З метою забезпечення безпеки життєдіяльності учнів, керуючись відповідною нормативною базою, в школі була організована робота з безпеки життєдіяльності.

Своєчасно було складено необхідні акти-дозволи на проведення занять у кабінетах та майстерні. У вересні класними керівниками з усіма учнями школи проведено вступний інструктаж із безпеки життєдіяльності, протягом навчального року проводилися первинні інструктажі з техніки безпеки та з безпеки життєдіяльності перед виконанням лабораторних, практичних робіт, під час роботи в майстерні, на заняттях з трудового навчання та фізкультури. Перед виконанням специфічних видів робіт обов’язково проводився цільовий інструктаж.

Перед початком навчального року всі учні школи пройшли медичний огляд. Своєчасно і якісно була проведена підготовка школи до роботи в новому навчальному році та до зими. Упродовж року були проведені профілактичні

заходи щодо попередження дитячого травматизму. Перед початком усіх канікул класні керівники проводили інструктажі і бесіди з безпеки життєдіяльності під час канікул. У жовтні   було проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльно-

сті .

На уроках «Основи здоров’я» та «Медико –санітарної підготовки»  відпрацьовано дії в умовах виникнення надзвичайних ситуацій і надання першої допомоги травмованим та потерпілим.

Класні керівники провели всі заплановані бесіди та заняття з дітьми по вивченню правил дорожнього руху, правил пожежної безпеки, правил користування природним газом, правил поведінки в громадських місцях та на воді.

На класних батьківських зборах проводилась роз’яснювальна робота з батьками щодо збереження здоров’я дітей.

Упродовж  року проводились заняття з евакуації учнів та відпрацювання дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

       Про пріоритетні напрямки роботи школи на 2020/2021 н.р.

1. Поступальна реалізація Концепції «Нової української школи», нових державних стандартів загальної середньої освіти, розроблених з урахуванням компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості.

2. Запровадження нового принципу педагогіки партнерства, що ґрунтується на співпраці учня, вчителя і батьків.

3. Запровадження принципу дитиноцентризму (орієнтація на потреби учня).

4. З метою реалізації компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходу до навчання продовження роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою: « Від інноваційного змісту технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до формування особистості».

5. Пошук нових прогресивних технологій, методів і прийомів впровадження життєвих компетентностей в освітній процес, пов’язаних із здобуттям учнями умінь і навичок, необхідних для успішної самореалізації в професійній діяльності, особистому житті, громадській активності. 

7. Впровадження в освітній процес сучасних цифрових  та комп’ютерних технологій.

8. Модернізація приміщення школи .

9. Провести капітальний ремонт системи опалення , відремонтувати котли ,замінити старі вікна на пластикові та обладнати всім необхідним майбутню кімнату 1класу.

 

 

Керівництво села вітало учасників бойових дій з гарним св’ятом. Учні та вчителі пам’ятають про цей день.

30 березня

11березня відбулося свято - пам’яті Тараса Григоровича Шевченка «Слово кобзаря – наша зброя і окраса», яке проводили учні 8 класу із класним керівником Лисак Жанною Федорівною.

 

5 березня 2020 року в школі було проведено цікаве свято, приурочене рідним мамам у формі гри Хто зверху”.

Цей захід підготовила вчителька 2 класу зі своїми учнями Поліщук Валентина Василівна. Допомогу в підготовці надали керівник гуртка “Люби і знай свій рідний край” Тодоровська Галина Григорівна та вчителька музики Білоус Світлана Миколаївна.

В упертій боротьбі мам зі своїми дітками перемогу здобули мами.

Учні Леухівської школи взяли участь в осінній Всеукраїнській олімпіаді «Олімпус» з англійської мови (7 учнів) та біології (13 учнів) . Діти справилися із завданнями  та виконали всі умови олімпіади. Прийшли результати.  Переможці нагороджені  грамотами лауреатів – 6 учнів : Ампілогова Крістіна, Форостян Дарія (6 клас), Голуб Ніка, Гоглуб Христина, Бурдейна Юлія (7 клас),  Григоренко Майя (8 клас). Всі наші учні нагороджені дипломами учасника. Такий захід розширює кругозір дітей, прищеплює інтерес до вивчення предметів.

20 лютого 2020 року учні Копіївської ЗОШ І-ІІ ступенів відвідали наш шкільний музей «Воїнів інтернаціоналістів».  Ця екскурсія  присв’ячена 31-й річниці завершення війни в Афганістані. 

Екскурсію провела Форостяна Ірина Василівна. 

                                   

 ПЛАН ЗАХОДІВ

Леухівської   ЗОШ І – ІІІ ступенів

з нагоди Всесвітнього дня охорони праці

Тиждень охорони праці 

З  22.04  по 26.04  2019року

 

Дата

Заходи

   

 

понеділок

 

Описание: Описание: G:оп1410505385_zakon.jpg

1. Лінійка. Оголошення плану заходів до Дня охорони праці.

2. Нарада вчителів. Доведення звернення Оргкомітету та плану заходів з підготовки та проведення у школі Дня охорони праці. Ознайомлення з нормативно-правовими документами : Закони України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», «Про охорону дитинства», «Про правові засади цивільного захисту», Положення про організацію охорони праці учасників навчально-виховного процесу, Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу, Постанова КМ України №559 від 23.05.2001 року «Порядок проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників».

3.Виховні години «28 квітня – Всесвітній  день охорони праці.

протягом дня

 

 

 

 

вівторок.

Описание: Описание: G:загруженное (3).jpg

1. Розміщення на сайті  школи   плану заходів з нагоди Дня охорони праці.

 2.Випуск статті у шкільну газету «Професійні захворювання – проблема глобального масштабу»

3. Перевірка стану ведення журналу обліку проходження працівниками обов’язкових періодичних медичних оглядів та журналу реєстрації особистих медичних книжок працівників.

4. Бесіда :«Як забезпечити психічне здоров`я дітей в сімї?»

6. Виховна година в 11 класі «Актуальні проблеми формування навичок здорового способу життя у юнаків та дівчат»

 

 

 

 

протягом дня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа

Описание: Описание: G:опhello_html_m31a746a4.png

1. Виставка літератури, присвячена Дню охорони праці «Запобігання професійним захворюванням»

2.В шкільній бібліотеці оформлена тематична виставка на тему : " З вогнем не жартують"

2.Конкурс «Кращий слоган з охорони праці  для учнів 8 – 11 кл. «Молодь за безпечну працю».

протягом дня

 

 

 

Четвер

Описание: Описание: G:загруженное (2).jpg

1. Конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей»

2.Оновлення (створення) куточків, стендів з питань охорони праці, наповнення їх матеріалами на тему „Удосконалення збору та використання даних про безпеку та гігієну праці” 

 протягом дня

 

 

 

П’ятниця

 

Описание: Описание: G:опimg0.jpg

1.Вікторина для учнів початкової школи  «Безпека в запитаннях і відповідях».

2.Організація та проведення в закладі конкурсів на краще робоче місце  (клас)з визначенням переможців . 

3. Організація та проведення спортивних змагань, присвячених Дню охорони праці

4. Підведення підсумків тижня

5.Розміщення на шкільному сайті матеріалів проведення у школі Дня охорони праці.

 

протягом дня

 

 

 

 

План

 заходів із запобігання та протидї булінгу на 2019 р.

  

№ пп

 

Назва заходу

 

Термін проведення

 

Відповідальний

1.

Складення плану заходів та ознайомлення з ним учасників освітнього процесу

січень

Дирекція

2

Розглянути на методоб’єднанні класних керівників питання   «Профілактика негативних явищ серед учнівської молоді»

січень

Дирекція

3

Правовиховну роботу та превентивне виховання висвітлити в наказах директора школи

 

протягом

 року

Дирекція

4

Провести загальношкільні батьківські збори батьків учнів 1-4, 5- 7, 8-11кл. на тему «Партнерство між батьками та учителями. Запобігання і протидія домашньому насильству та боулінгу».

січень

Дирекція

5

Провести в навчальному закладі тиждень протидії поширення боулінгу серед учасників освітнього процессу (1-11кл.)

лютий – березень

Заступник директора з ВР

6

Здійснювати заходи щодо протидії торгівлі людьми, з утвердження гендерної рівності, щодо профілактики шкідливих звичок, виконання  програми підтримки сім’ї. (1-11кл.)

протягом

 року

педколектив

7

Перегляд відео-презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати?»

лютий

Педагог - організатор

8

Нагадати  дітям номери телефонів гарячих ліній , куди можна звернутися у випадку домашнього насильства. (1-11кл.)

лютий

кл. керівники

9

Бесіди з батьками «Насилля як фактор руйнівного виховного впливу».

лютий

практичний психолог

10

Проведення уроків відвертого

спілкування.

 - «Змінюй в собі негативнее   ставлення до

    інших».1-4 кл

 - «Допоможи собі рятуючи інших»     5-7кл.

 - «Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш»,

     «Про стосунки в учнівському середовищі».

     8-11 кл.

березень

кл. керівники

11

Організувати в навчальному закладі написання есе на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим». (5-11 кл.)

квітень  

Учителі української

мови

12

Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі».5- 11кл.

травень

кл. керівники

 

13

Проведення засідання методичного об'єднання класних керівників 1-11 кл. на тему «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків боулінгу серед учасників освітнього процесу»

вересень

Керівник МО

14

Години спілкування «Кібербулінг! Який він?».

5- 11кл.

вересень

кл. керівники

 

15

Складання та розповсюдження серед учнів

1-11кл. листівок на тему « Не стань жертвою  булінгу»

квітень - жовтень

Члек Л.С

16

Розмістити на інформаційному стенді номери телефону гарячої лінії протидії булінгу 116000

(1-11 кл.)

січень

Заступник директора з ВР

17

Години відвертого спілкування за участю представників дитячої поліції «Не допускай проявів буліну над собою. Допоможи другу».

жовтень

Заступник директора з ВР, кл. керівники

18

Заняття шкільної ради старшокласників за участю соціального педагога на тему «Не

допускай насилля над ближнім» (8-11 кл)

вересень

Педагог – організатор

соц. Педагог

19

Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо - НІ!(5-11 кл.)

 

листопад

Заворотна Л.В.

20

Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». (1-11кл.)

протягом

 року

практичний психолог

21

Години спілкування на тему: «Кібербулінг».

(9-11 кл.)

протягом

 року

практичний психолог

22

  Провести такі виховні години та години спілкування:

-  Я маю права (диспут) (9-11кл.)

-  Підліток і право (брейн-ринг) (5-8кл.)

-  діти в правовій державі  (1-4кл.)

 

 

грудень

 

 

кл. керівники

кл. керівники

кл. керівники

 

23

 Пройти курси перепідготовки у ВАНО з «Протидії насильству в освітньому середовищі».

 

 лютий 2019

Заступник директора з ВР

 

                        Директор школи                   Тодоровський О.П.

 

 

 2 лютого делегація школи взяла участь у дні відкритих дверей Іллінецького аграрного коледжу. 

 5 лютого по 11 лютого педагогічні працівники ознайомилися на веб-сайті ІМЗО з електронними версіями підручників для 5 класу та здійснили свій вибір:

      Осінню 2018 року у школі було замінено 57 вікон на металопластикові.

участь у всеукраїнській інформаційно-профілактичній акції

17 квітня 2018  учні школи приєдналися до всеукраїнської інформаціїно-профілактичної акції «Відповідальність починається з мене»



Продовження тексту новини



18.04.2018 | Aдмін

Вернутись назад