нормативно-правова база
Україна
Правила прийому дітей до закладу освіти
ЗАРАХУВАННЯ ДІТЕЙ ДО 1 КЛАСУ
До 1 класу зараховуються, як правило, діти з 6 років.
Прийом дитини до школи здійснюється на безконкурсній основі.
§ Зарахування учнів до навчального закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом директора.
Для зарахування учня до навчального закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають наступні документи:
1. Заяву на ім’я директора школи. Заяву про зарахування дитини до школи можуть подати тільки батьки або особи, які їх замінюють. Ніякі інші члени родини, близькі та далекі родичі цього зробити не мають права.
2. Копію свідоцтва про народження.
3. Медичну картку встановленого зразка.
§ Батьки повинні дати згоду на обробку власних персональних даних.
§ Дітям, які вступають до першого класу школи І-ІІІ ступеня, що обслуговує мікрорайон, де мешкає дитина, не може бути відмовлено у зарахуванні. У випадках, коли кількість заяв щодо вступу дитини до першого класу загальноосвітнього навчального закладу не за місцем проживання перевищує кількість вільних місць, перевага надається тим, чия заява була зареєстрована раніше.
Зарахування учнів 2-11 класів
Як правило, зарахування учнів до перевідних класів здійснюється за умови переводу учнія з одного навчального закладу до іншого
підставою для зарахування учня є:
· заява батьків або осіб, які їх замінюють( заяву про зарахування дитини до школи можуть подати тільки батьки або особи, які їх замінюють. Ніякі інші члени родини, близькі та далекі родичі цього зробити не мають права)
· копія свідоцтва про народження дитини або копія паспорта;
· документ про базову загальну середню освіту та додаток до нього (для учнів 10-11 класів);
· табель успішності (у випадку зарахування в середині навчального року-виписка поточних оцінок);
· особова справа дитини.
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ
· Навчальні програми для 1-4 класів
· Навчальні програми для 5-9 класів
· Навчальні програми для 10-11 класів
· Навчальні програми курсів за вибором факультативів
· Типові освітні програми для 2-11 класів
· Український правопис (2015 рік)
Освітня програма – це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом загальної середньої освіти для досягнення учнями результатів навчання. Основою для розроблення освітньої програми є Державний стандарт загальної середньої освіти відповідного рівня.
Освітня програма має містити:
· загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти;
· вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою;
· перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей та/або предметів, дисциплін тощо, логічну послідовність їх вивчення;
· форми організації освітнього процесу;
· опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;
· інші освітні компоненти (за рішенням закладу загальної середньої освіти).
Освітня програма схвалюється педагогічною радою закладу освіти та затверджується його керівником.
Міністерство освіти і науки України затверджує типові освітні програми, які спрямовані на реалізацію мети та завдань освітньої галузі. Заклади загальної середньої освіти можуть використовувати типові або інші освітні програми. Освітні програми, що розробляються на основі типових освітніх програм, не потребують окремого затвердження центральним органом забезпечення якості освіти.
На основі освітньої програми заклад освіти складає та затверджує навчальний план, який конкретизує організацію освітнього процесу.
Навчальні програми предметів та курсів створюють вчителі (самостійно або об'єднавшись) на основі Стандарту, або за зразком типової (модельної) навчальної програми.
ЗВІТ ДИРЕКЦІЇ ЗЗСО ЗА 2020-2021 Н.Р
Звіт директора
Леухівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Дашівської селищної ради Вінницької області
Тодоровського Олега Петровича про свою діяльність
за звітний період з червня 2020р. по червень 2021р.
Шановні присутні! Сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи за період червень 2020р. – червень 2021р. Рік напруженої роботи, творчих здобутків, нових відкриттів. Ви знаєте, що відбуваються зміни у сфері формування змісту середньої загальної освіти,реалізація Закону про освіту, переглядаються та оновлюються навчальні програми, підручники, увесь навчально-методичний комплекс, який необхідний для успішного функціонування та розвитку сучасної школи.
Як директор протягом звітного періоду я керувався статутом школи, свою діяльність здійснював відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Державної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції національного виховання, дотримувались норм Конвенції про права дитини та впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у першому класі та іншими нормативно-правовими документами, що регламентують роботу керівника.
У 2020/2021 н.р. до керівного складу навчального закладу входили:
Тодоровський О.П.– директор школи;
Марчишина Н.О. заступник директора з навчальної роботи;
Завертаний А.Г.– заступник директора з виховної роботи;
Заступники директора виконували свою роботу відповідно до посадових
обов’язків, затверджених директором школи, якими регулювалася їх безпосередня управлінська діяльність.
На цих загальних зборах ми керуємось Положенням про порядок звітування директора Леухівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів перед трудовим колективом , представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.
Загальна інформація про школу .
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів була колективною власністю Іллінецької районної ради Вінницької області. Сьогодні ми підпорядковані Дашівській селищній раді . Управління та фінансування здійснюється відділом освіти , культури , молоді та спорту Дашівської ради , якому делеговані відповідні повноваження. В даний час ми маємо назву : Леухівський ЗЗСО 1-3 ст. . Будівля школи _прийнята в експлуатацію 01.09.87 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 2,35га.
Школа в Леухах була відкрита в 1861 році, відразу після скасування кріпосного права. Називалась вона церковно - парафіяльною. Спочатку знаходилась в найманому селянському будинку, а згодом у власному, спеціально збудованому приміщенні. Учнями школи були 45 хлопців і 3 дівчини.
Перші вчителі – люди з церковного притчу.
У 80-90-х роках ХІХ ст. дітей навчали священик Іосиф Борисович і дяк Іларіон Думанський, а також здібний до цієї справи , досить грамотний відставний солдат Ященко.
Перед революцією земство розпочало будівництво нової школи, навчання в ній розпочалось в 1929 році.
У 1935 – 37 роках добудували школу і запровадили обов’язкове семирічне навчання.
В роки Великої Вітчизняної війни школа була закрита німцями.
Після звільнення села 15 березня 1944 року навчання в школі поновлено.
Навчальний рік розпочався 1 квітня 1944 року і закінчився 20 травня 1944 року. Тривав він всього 42 робочі дні. В той час навчались в школі 344 учні. Навчальний процес здійснювала 9 учителів.
В 1951 році відкрили Леухівську середню школу. Перший випуск був в 1954 році, та стала вже обов’язковою середня освіта. В Леухівській школі здобували середню освіту діти з сусідніх сіл: Чорториї, Слободищ, Нараївки, Росоховати і Терлиці.
Сьогодні в селі функціонує Леухівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів, який знаходиться в новому типовому двоповерховому приміщенні, зданому в експлуатацію в 1987 році. Відповідно назві виготовлено Статут закладу ,штамп та печать .
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ
ПРОЦЕСОМ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Сьогодні змінюються технології, по-новому розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, з якими викликами зустрінуться діти,що зараз навчаються у школі. Тому й важливо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, котрі дуже швидко застарівають, до школи, яка вчить знання використовувати. Нова українська школа — це школа для життя у XXI столітті. Освітня діяльність у школі здійснюється відповідно до Конституції України, законів України «Про освіту» , «Про загальну середню освіту» (зі змінами), Національної стратегії розвитку освіти, нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, чинних законодавчих та нормотивно-правових документів, спрямована на реалізацію державних, регіональних і районних програм у галузі освіти, на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти.
Освітянські реформи на сучасному етапі розглядають учня як особистість - інноватора, що володіє ключовими компетентностями. Це – особистість проінформована, обізнана у певних питаннях, має знання та досвід, вміє їх здобувати та використовувати для власних індивідуальних і професійних завдань. Важливо в нинішньому часі виховувати молодь на загальнолюдських цінностях, навчити її критично мислити, щоб захиститися від непотрібної та негативної інформації, переосмислювати все , до чого доторкається дитяча цікавість, з огляду на те, як це вплине на їх життя та здоров’я.
Головним завдання навчального закладу є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості. Сучасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут, добробут усього суспільства, бути чинним громадянином України, мати позитивне ставлення до себе, інших учнів, педагогів, школи, навчання.
Методична робота:
У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік педколектив працював над проблемою « Від креативної особистості вчителя до креативної особистості учня » . Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада ,яка працює на базі шкільного методичного кабінету.
Результативною була робота всіх методичних об’єднань .Учителі провели відкриті уроки,виховні заходи,ділились досвідом роботи по проблемах ,зросла їх педагогічна майстерність . Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.
Форостяна Н.В. очолювала районне мо вчителів біології,основ здоров’я .
Заворотна Л.В. очолювала районне мо вчителів художньо- естетичного циклу. Поліщук В.В. очолювала районне мо вчителів початких класів.
Методична робота була скерована за напрямками:
1. Організація контрольно-діагностичної діяльності.
2. Комплексне науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.
3. Підвищення кваліфікації педагогів.
4. Стимулювання процесу створення й упровадження нових педагогічних ідей, елементів сучасних технологій навчання та виховання.
5. Забезпечення перевірки їх ефективності.
6.Створення умов для самоосвіти учителя, як індивідуальної форми підвищення професійної майстерності.
Методична робота організована згідно структури: - педагогічна рада ; - методична рада;
- організація і проведення предметних тижнів;
- проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально – виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня школярів;
- організація роботи з молодими вчителями;
- організація роботи з обдарованими дітьми;
- організація роботи з учнями, схильними до правопорушень.
Одним з пріоритетних питань методичної роботи це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу.
Було відзначено, що учителі школи ідуть у ногу із життям, широко впроваджують у практику інноваційні технології, суть яких полягає у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається.
Педагогічний колектив будує школу розвитку та вдосконалення, повноцінного освітнього простору, рівних можливостей у навчанні і вихованні учнів із максимальним урахуванням їхніх природних особливостей та обдарувань.
Матеріально-технічна база навчального закладу:
Для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодіння учнями базовими загально навчальними вміннями і навичками, спрямованими на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створюються умови для самореалізації. А Саме:
— бібліотека;
— кабінет інформатики;
— кабінет Захисту України;
— кабінет фізики;
— кабінет біології;
— кабінет історії;
— кабінет географії;
— кабінет іноземних мов;
— майстерня комбінована(по металу і по дереву;
— спортивний зал;
та інших навчальних кабінетів.
Адміністрація школи спільно з учительським колективом, обслуговуючим персоналом та батьками учнів намагається створювати кращі умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, забезпечити школу новим сучасним обладнанням.
Забезпеченість закладу меблями —100%.
В школі функціонують їдальня на 90 посадочних місць та музей «Воїнів інтернаціоналістів» .
Фінансово-господарська діяльність
Фінансування потреб школи здійснюється бухгалтерією віділу освіти , частково спонсорами . Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати працівникам школи, вчасно виплачувалися кошти за спожиту школою електроенергію . Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв .
Система опалення школи потребує негайної реконструкції, а твердопаливні котли потребують ремонту.
Забезпечення обов'язкової освіти
Аналіз структури і мережі школи за 2020-2021 н.р.
На початок 2020-2021 навчального року в школі навчалося 105 учнів., укомплектовано 11 класів, з них
Школа І ступеня —34 учні;
Школа ІІ ступеня —53учні;
Школа ІІІ ступеня — 18 учнів .
На даний час в школі перебуває 112 учнів. З них 7 учнів 1 класу , які зараховані 31 травня і будуть навчатися в 2021-2022нр..
Робота з педкадрами
Ефективно здійснювалася кадрова політика. На початок 2020/2021 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100 %.
Протягом року навчальний заклад було забезпечено кадрами. Станом на 01.09.2020р. в навчальному закладі працював 21 педпрацівник.
Вища категорія - 11 учителів
І кваліфікаційна категорія – 5учителів
ІІ кваліфікаційна категорія – 1учитель
Спеціаліст – 4 працівника .
5 учителів - мають педагогічне звання «старший учитель», один вчитель- методист , один має звання «Відмінник освіти України».
19 –учителів працюють на постійній основі .
Розстановка педагогів здійснювалася відповідно до фахової підготовки працівників. При прийомі на роботу враховувались фахова підготовка, особисті та колективні якості працівників, працездатність, інші характеристики. За останніми директивами МОНУ до вчителів (незалежно від того, який предмет викладає, посади, яку обіймає, віку) висувається вимога вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою, . Треба віддати належне адміністрації, вчителям, які докладають чимало зусиль і енергії, щоб в школі не просто здійснювалося навчання, а опановувалися нові освітні технології, щоб навчальний процес був нерозривно пов'язаний з вихованням, з формуванням у молоді не лише культури і хороших манер, але головне - здорових життєвих принципів і переконань.
РЕЗУЛЬТАТИ АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА
КУРСОВОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ
Одним з пріоритетних питань методичної роботи - це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу.
Ключовим напрямком роботи є чітке дотримання термінів проходження курсів підвищення кваліфікації вчителями та контроль термінів атестації. В цьому навчальному році вчителі:
Тодоровський О.П., ІваськівГ.І., ПетренкоН.Я., Приліпко Н.Ю. .. та інші пройшли курси підвищення кваліфікації на базі ВАНО.
Для стимулювання творчого професійного зростання вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів.
Згідно плану вчителі, які атестувалися, були ознайомлені з нормативними документами щодо атестації.
Члени атестаційної комісії вивчили їх рівень професійної підготовки вчителів за блоками:
-науково-теоретична підготовка;
-методична підготовка вчителя;
-виховна робота;
-громадсько-педагогічна діяльність.
В ході атестації оцінено:
- уміння планувати педагогічну діяльність;
- уміння коригувати навчально-виховний процес залежно від досягнення результатів;
- рівень науково-методичної діяльності;
- рівень викладання предметів;
- вміння реалізовувати провідні ідеї щодо свого предмета;
- результати навчально-виховної діяльності.
Результати атестації 2020-2021рр:
Лабай Л.О. –бібліотекар) –відповідає займанній
посаді ,підтверджено кваліфікаційну категорію спеціаліст .
Вчителям:
Поліщук В.В. (вчитель початкових класів), - підтверджено кваліфікаційну категорію спеціаліст вищої категорії ;
Форостян Н.І ( вчитель математики та фізики)- підтверджено кваліфікаційну категорію спеціаліст вищої категорії.
Білоус С.М. (вчитель музичного мистецтва) - підтверджено кваліфікаційну категорію спеціаліст .
Медичне обслуговування учнів в навчальному закладі
Здійснювалось кваліфікованою медсестрою Тодоровською Г.Г. Медичний кабінет розташований на 2 поверсі, забезпечений необхідними медикаментами та обладнанням частково за власні кошти .
Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження вузькими спеціалістами.
Учні розподілені на фізкультурні групи згідно рекомендацій лікарів.
В школі введені карантинні обмеження ,всі дотримуються санітарного регламенту .
Організація харчування учнів у навчальному закладі
З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі було організовано гаряче харчування учнів 1-11-х класів. Виконуються всі необхідні умови санітарного контролю щодо термінів і умов зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.
Медична сестра ретельно слідкувала за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням циклічного меню, виконує усі вимоги санітарно-епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі,
у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів . Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Обладнання харчоблоку потребує оновлення.
Гарячим харчуванням протягом навчального року було охоплено 95 % учнів школи.
У І семестрі в початковій школі всі учні були безкоштовно охоплені
гарячим харчуванням. А в 2 частково ( залишились крупи та макарони ).Це були кошти , які виділила с р . Вартість харчування в 5-11класах та на групі продовженого дня становила 8 гривень . Харчувались діти за рахунок батьківської плати .
Здешевити харчування за рахунок Агрофірми « ДАР», в цьому році не вдалося .
Виховна та позакласна робота
Соціально-психологічна робота
Соціально-психологічну роботу забезпечує соціальний педагог Члек Л.С.
Соціальна робота в школі організовувалась та проводилась з метою забезпечення процесу соціалізації дітей в навчально-виховній діяльності, захисту їхнього психічного розвитку особистості, надання соціально-психологічної допомоги дітям та їх батькам.
Зокрема, надано рекомендації та консультації учням-підліткам на основі результатів діагностики й за індивідуальними запитами, які найчастіше стосувались вирішення конфліктів, підвищення власного соціометричного статусу, вибору професії.
Для здійснення психологічної просвіти серед учнів школи та для забезпечення її послідовності й наступності було реалізовано комплексну програму просвітницьких заходів від першого по одинадцятий клас «Сходинки до себе». Це дало можливість охопити усі вікові категорії, здійснювати психологічну просвіту систематично, зберігаючи логічність в послідовності занять та охоплюючи усі напрямки: особистісний розвиток та самопізнання, розвиток адекватної самооцінки, конфліктологію, профорієнтацію, профілактику шкідливих звичок та лихослів’я, суїцидальних спроб, розвиток творчості, креативності та лідерських навичок, згуртування колективу, підготовка до переходу у 5-й клас.
Соціально-психологічна служба приділяє особливу увагу роботі з дітьми пільгового контингенту.
Протягом навчального року було забезпечено безкоштовним харчуванням: 3 дітей з малозабезпеченої сімї та 7 з багатодітних сімей. 36 дітей з багатодітних сімей були забезпеченні підручниками та 6 з них відвідували гуртки та спортивні секції.
РОБОТА З БАТЬКАМИ
Успіх навчання і виховання молодого покоління багато в чому залежить від
того, настільки тісні відносини школи і сім`ї. Це, з одного боку, участь батьків у
вихованні, яке здійснюється школою, з іншого – вплив школи на сім`ю. Батьківські
комітети класів та школи є дієвою формою організації роботи з батьками.
Робота з батьками була спрямована на створення єдиного колективу вчителів,
батьків, учнів. Були проведені загальношкільні батьківські збори , а також класні батьківські збори.
Однією з традиційних форм роботи з батьками у Леухівському ЗЗСО 1-2 ст. є батьківські _лекторії.Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи ,шкільний психолог,запрошуються працівники Гайсинського РВУМВС, Леухівської амбула-торії ,центру зайнятості ,районного відділу юстиції.
Сайт школи
Із сайту можна дізнатися: загальну інформацію та контакти, історію школи, документацію та фінансову звітність. А також переглянути фотогалерею, інформацію та презентації педагогічного колективу.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ ТА З ПРОФІЛАКТИКИ АНТИСОЦІАЛЬНИХ ЯВИЩ СЕРЕД УЧНІВ
Правове виховання сприяло формуванню у здобувачів освіти моральних почуттів, які регулювали б їхню поведінку: почуття законності обраної мети, правомірності шляхів і засобів їх реалізації, справедливості, відповідальності. Завдяки правовихованню в дітей та молоді мають вироблятися навички і звички високоморальної поведінки. І нарешті, завданням правовиховання, яке визначає характер всієї виховної роботи, є забезпечення подолання окремими учнями шкідливих навичок і звичок, що сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання.
Правоосвітня та правовиховна робота в закладі у 2019-2020 навчальному році здійснювалась згідно із річним планом виховної роботи через систему заходів, які
реалізовувались адміністрацією закладу, класними керівниками, вчителями-предметниками, педагогом-організатором, соціально-психологічною службою, учнівським самоврядуванням.
Для налагодження ефективної та результативної роботи щодо забезпечення у школі правового виховання було видано ряд організаційних наказів. Питання, що стосуються правового виховання учнів розглядались на нарадах при директорові.
Класними керівниками та адміністрацією школи проводилася постійна індивідуальна робота з учнями, що потребують особливої педагогічної уваги. У школі ведеться «Журнал обліку пропусків занять учнями школи», записи до якого вносять класні керівники після 1уроку. Класні керівники вносять дані до класного журналу на сторінку «Облік відвідування (пропусків занять)» та виясняють причину відсутності учнів на заняттях .
В основу процесу навчання і виховання покладено увагу, любов до дитини, бажання творити добро, небайдужість, а це забезпечує відносини партнерства, повагу до особистості дитини, уміння її зрозуміти, сприйняти як особистість з усіма
і позитивними і негативними рисами. Уся робота сприяє розширенню правових знань учнів, формує вміння застосовувати їх в повсякденному житті. Завдяки цьому впродовж навчального року на внутрішкільному обліку не знаходилось жодного учня. Система правовиховної роботи, яка склалася у школі, дає змогу зробити висновок, що певних результатів у правовому вихованні досягнуто.
14. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
З метою забезпечення безпеки життєдіяльності учнів, керуючись відповідною нормативною базою, в школі була організована робота з безпеки життєдіяльності.
Своєчасно було складено необхідні акти-дозволи на проведення занять у кабінетах та майстерні. У вересні класними керівниками з усіма учнями школи проведено вступний інструктаж із безпеки життєдіяльності, протягом навчального року проводилися первинні інструктажі з техніки безпеки та з безпеки життєдіяльності перед виконанням лабораторних, практичних робіт, під час роботи в майстерні, на заняттях з трудового навчання та фізкультури. Перед виконанням специфічних видів робіт обов’язково проводився цільовий інструктаж.
Перед початком навчального року всі учні школи пройшли медичний огляд. Своєчасно і якісно була проведена підготовка школи до роботи в новому навчальному році та до зими. Упродовж року були проведені профілактичні
заходи щодо попередження дитячого травматизму. Перед початком усіх канікул класні керівники проводили інструктажі і бесіди з безпеки життєдіяльності під час канікул. У жовтні було проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльно-
сті .
На уроках «Основи здоров’я» та «Медико –санітарної підготовки» відпрацьовано дії в умовах виникнення надзвичайних ситуацій і надання першої допомоги травмованим та потерпілим.
Класні керівники провели всі заплановані бесіди та заняття з дітьми по вивченню правил дорожнього руху, правил пожежної безпеки, правил користування природним газом, правил поведінки в громадських місцях та на воді.
На класних батьківських зборах проводилась роз’яснювальна робота з батьками щодо збереження здоров’я дітей.
Упродовж року проводились заняття з евакуації учнів та відпрацювання дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
Про пріоритетні напрямки роботи школи на 2021/2022 н.р.
1. Поступальна реалізація Концепції «Нової української школи», нових державних стандартів загальної середньої освіти, розроблених з урахуванням компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості.
2. Запровадження нового принципу педагогіки партнерства, що ґрунтується на співпраці учня, вчителя і батьків.
3. Запровадження принципу дитиноцентризму (орієнтація на потреби учня).
4. З метою реалізації компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходу до навчання продовження роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою: « Від інноваційного змісту технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до формування особистості».
5. Пошук нових прогресивних технологій, методів і прийомів впровадження життєвих компетентностей в освітній процес, пов’язаних із здобуттям учнями умінь і навичок, необхідних для успішної самореалізації в професійній діяльності, особистому житті, громадській активності.
7. Впровадження в освітній процес сучасних цифрових та комп’ютерних технологій.
8. Модернізація приміщення школи .
9. Провести капітальний ремонт системи опалення , відремонтувати котли ,замінити старі вікна на пластикові та обладнати всім необхідним майбутню кімнату 1класу.
ЗВІТ
ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА
З виховної роботи
за 2020- 2021 навчальний РІК.
Виховна робота була спрямована на всесторонній розвиток особистості; патріотично налаштованих громадян, готових допомогти ближньому, вірних родинним традиціям, моральним та ідейно-політичним переконанням.
Більшість позаурочних загальношкільних та внутрішньокласних заходів були приурочені військово – патріотичному вихованню.
1. Провели наради при директорові:
- Про результати роботи з обліку проблемних дітей (вересень)
- Про організацію роботи учнівського самоврядування в нових умовах (вересень)
- Працевлаштування випускників закладу (вересень)
- Ведення щоденників учнями (жовтень)
- Про організацію й проведення осінніх канікул (жовтень)
- Про роботу з обдарованими дітьми (жовтень)
- Аналіз відвідування учнями школи (жовтень)
- Про подальше навчання й працевлаштування випускників 11-х класів (жовтень)
- Профілактична робота з попередження правопорушень: бесіди, відвідування сімей. (жовтень)
- День профілактики (індивідуальна робота з учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги, відвідування школи представниками кримінальної міліції в справах неповнолітніх) (жовтень)
- Звіт про реалізацію роботи щодо виконання норм техніки безпеки та реалізацію Обласних та Державних програм щодо виховання молоді. (жовтень)
- Про роботу факультативів (листопад)
- Організація роботи гуртків у позаурочний час (листопад)
- Про підготовку і проведення педради (листопад)
- Стан виховної роботи в школі (листопад)
- Звіт про реалізацію роботи щодо виконання норм техніки безпеки та реалізацію Обласних та Державних програм щодо виховання молоді. (листопад)
- Про результати роботи з батьками за І семестр (грудень)
- Про організацію й проведення зимових канікул (грудень)
- Стан роботи з обдарованими дітьми (грудень)
- Стан роботи щодо попередження дитячого травматизму в І семестрі (грудень)
- Профілактика шкідливих звичок і запобігання правопорушенням (грудень)
- Звіт про реалізацію роботи щодо виконання норм техніки безпеки та реалізацію Обласних та Державних програм щодо виховання молоді (грудень)
- Звіт про реалізацію роботи щодо виконання норм техніки безпеки (січень)
- Про підготовку святкування 8 Березня (лютий)
- Про перевірку виконання працівниками школи функціональних обов'язків (лютий)
- Про виконання програми з навчанні учнів правил дорожнього руху (лютий)
- Про виконання єдиних вимог до усного й писемного мовлення (лютий)
- Попередня інформація про працевлаштування випускників (квітень)
- Проведення випускного вечора у 11 класі (травень)
- Звіт про реалізацію роботи щодо виконання норм техніки безпеки та реалізацію Обласних та Державних програм щодо виховання молоді (травень)
2. Активізули роботу ради міністрів з метою удосконалення національно-патріотичного та правового виховання . ( Білоус С.М).
3. Взяли участь у акціях:
- «Допоможемо придбати радіостанцію». Педагогічний колектив долучився до акції і фінансовою підтримкою допоміг Іллінецьким військовим фінансовою підтримкою.
- Взяли участь у зборі продуктів харчування воїнам ООС. 10.11.2020р
- «Добро починається з тебе»
- «Подаруй книгу бібліотеці» (бібліотекар).
- Колектив школи долучився до акції «Посади своє дерево»
- «Серце до серця»
4. Провели тематичні виховні години в 2-11 класах:
- «Ми громадяни України, до неї вірна в нас любов». 2-11 кл.
- «Формування безпечної поведінки дітей уникнення криміногенних ситуацій» 2-11 кл
- «Увічливість – окраса людської душі» 2-11 кл.
- «Люди сильні одне одним». 2-11кл.
- Тематична виховна година. «Молодь у боротьбі за незалежність» - усний журнал (2-11 кл).
- Культура зовнішня і внутрішня (22.02)
- «Повір у силу доброти» (15.03)
5. Провели такі уроки мужності :
- «Україна – країна нескоренних» (До Дня Гідності і Свободи – 21.11).
(2-11 класи, класні керівники).
- «Голокост – лихо століття» (до роковин голодомору - 28.11) 2-11 класи (класні керівники, Приліпко Н.Ю).
- «Герої нашого часу» (до Дня Небесної Сотні) 2- 11 кл. (кл. керівники, Завертаний А.Г) 18.02
- «Афганська війна очима дітей» (Тодоровський О.П, Завертаний А.Г) 15.02.
- «Пам’ять з полиновим присмаком» приурочений 35-тій річниці трагедії на ЧАЕС. (Форостяна Н.В 7 клас).
6. Провели тематичні лінійки:
- 13.10. до Дня українського козацтва та до дня захисника України «Слава не вмре козача».
- 18.10 – до Європейського дня боротьби з торгівлею людьми.
- 14. 12. до Дня вшанування ліквідаторів ЧАЕС «Мій біль чорнобиль». (2-11 класи).
- 29.01 «Крути: «Там, понад Крутами, й досі сурми звучать» (в пам’ять загиблих під Крутами 29 січня 1919 р). 2-11кл (Заворотна Л.В).
- Тематична лінійка онлайн «День добровольця» (Білоус С.М)
7. Провели загальношкільні свята, конкурси:
- Свято знань «Здрастуй , школо!» Перший урок «Україна і Європа» (Дирекція школи, кл. керівники).
- Свято учителя «Вклонімося вчителю своєму» (10 клас, Білоус С.М)., Учасники доклали всіх зусиль, щоб оцінити важку працю вчителя, зробили багато приємних сюрпризів.
- Бесіда до Міжнародного Дня людей похилого віку «Молодосте, заглянь у вічі старості»
- Участь у конкурсі дитячих малюнків «Збережемо грунти рідної України». (відправили 2 малюнка Розвори Марини 11 кл, та Петрук Яни 7 кл)
- Участь у Всеукраїнському конкурсі дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей» (Розвора Марина 11 кл).
- До міжнародного Дня інвалідів провели акцію «Добро починається з тебе»
- В День української писемності учні 8-11 класів писали Всеукраїнський радіодиктант єдності. (Марчишина Н.О)
- Участь у районному конкурсі «Новорічна композиція» ( Тодоровська Софія 9 клас, керівник гуртка «Люби і знай свій рідний край» Тодоровська Г.Г).
- До Дня Збройних сил України організували вітання учасників ООС, та відвідали могилу учасника АТО Чемерицького Г.
- Участь у Всеукраїнському фестивалі мистецтв «Військові обереги від Св’ятого Миколая». (учні 2 класу Ампілогов Стас та Голуб Софія під керівництвом вчительки Бурдейної Г.І).
- Відзначили у школі «День хустини» (Лабай Л.О) шкільний бібліотекар.
- Провели інформаційну компанію «Дякую Захисникам!» до Дня збройних сил. Де учні школи малювали малюнки , писали вірші захисникам.
- Андріївські вечорниці «Світле сяйво калити» 9 клас (Лисак Ж.Ф).
- Взяли участь у Всеукраїнському форумі «COVID-19 нас не зупинить». (учні 8-9 класів).
- Новорічний ранок «В пошуках новорічної зірки» (1, 2,3,4,5,6 кл, Білоус С.М., класні керівники) Неперевершеними були виступи дітей.
- Новорічне свято «Рік новий – казковий час, хай здивує щастям Вас» (Святкова зустріч Нового року у класному колективі).
- Марафон єдності, приурочений Дню Соборності України «Україна – єдина країна» (малювали малюнки Бурдейна Ю, Тодоровська С).
- Участь у пісенному конкурсі «Зіркова мрія» Дашівська громада.
Боржієвська А, номінаця «Вокал» дипломамм І ступеня старша вікова група. Голуб Н, номінаця «Вокал» дипломамм І ступеня середня вікова група. Крижанська Г, номінаця «Вокал» дипломамм ІІІ ступеня середня вікова група
- Участь у обласному пісенному конкурсі «Зіркова мрія»
Боржієвська А, номінаця «Вокал» дипломамм ІІІ ступеня старша вікова група. (вчитель музичного мистецтва Білоус С.М).
- Учениця 9 класу Тодоровська Софія взяла участь в обласному конкурсі-захисті пошуково-дослідницьких робіт в рамках проведення обласного тижня "Молодь за здоров'я". За рішення обласного журі серед переможців Конкурсу-захисту пошуково-дослідницьких робіт «Єдина краса – Здоров’я», що відбувся в рамках Тижня здорового способу життя, учні закладів освіти Дашівської громади:
ІІ місце Тодоровська Софія, здобувач освіти 9 класу Леухівського ЗЗСО І-ІІІ ст. Дашівської селищної ради (керівник - Форостяна Надія Василівна, вчитель біології Леухівського ЗЗСО І-ІІІ ст.).
- учні 2 та 3 класів виготовили лепбуки «Збережи своє здоров’я» і взяли участь у виставці- конкурсі лепбуків «Аспекти здоров’я».
- До деня Святого Валентина. До свята всіх закоханих керівник гуртка "Люби і знай свій рідний край" Тодоровська Галина Григорівна підготувала тематичну фотозону. Креативний підхід у роботі сприяє чудовому настрою учнівської молоді.
- У Міжнародний день рідної мови з учнями 5 та 7 класув онлайн проходили квест " Стежками рідної мови". Діти активно писали компліменти рідній мові, зізнавались їй в любові, шукали найдовше слово, складали ребуси. Дякую за активну участь Бардєю Денису, Сидорчуку Івану, Прокопенко Вероніці, Бердій Руслані, Форостян Даріїї, Лукащуку Назару. (Форостяна І.В) (21.02).
- Учні та вчителі Леухівського ЗЗСО приєднались до вінка шани Лесі Українки видатній Українці. Окрема подяка керівнику гуртка" Люби і знай свій рідний край" Тодоровській Галині Григорівні за допомогу у створенні такої гарної фотозони та шкільному бібліотекарю Лабай Людмилі Олексіївні за книжкову виставку.
Пам'ятаймо і шануймо такі величні постаті у нашому красному письменстві, в українській історії.
- В день 150-річчя поетеси учні 2 класу досліджували її славетний життєвий шлях. (учитель Бурдейна Г.І)
- До Міжнародного дня рідної мови учні 7 класу провели інсценізацію " Казка про рідну мову". (1-4 класи, Лабай Л.О. 22.02).
- Участь у І етапі Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків «Пожежі краще запобігти!» (28.02).
(Поліщук В.В Майданюк Олександр 3 клас, Сидорчук Вова 3 клас, 8 років ), (Заворотна Л.В, Розвора Марина 16 років), ( Діденко Л.А , Карпенко Даша 9 років, Чумак Анна 9 років), (Тодоровська Г.Г Тодоровська Софія 14 років).
Конкурс проводився у 2-ох номінаціях: - художня творчість
- декоративно-прикладна творчість.
Номінація «Художня творчість»
І вікова група(6-10 років)
І місце - Майданюк Олександр, учень Леухівського ЗЗСО («Порятунок Мурчика») (учитель Поліщук В.В)
ІІ вікова група(11-14 років)
І місце – Тодоровська Софія, учениця Леухівського ЗЗСО («Не зволікай -телефонуй 101!») (керівник гуртка Тодоровська Г.Г)
ІІІ вікова група(15-18 років)
І місце Розвора Марина, учениця Леухівського ЗЗСО («Вогонь-ворог») (учитель малювання Заворотна Л.В)
Роботи,які здобули І місця відправлено до Головного управління ДСНС у Вінницькій області для участі в обласному етапі.
- участь у ІІ етапі фестивалю вчительської та учнівської творчості “Проліски надії-2021” :
зайняте І місце: зразковий оркестр народних інструментів «Струни серця» (керівник – Олександр Музика), номінація «Інструментальне мистецтво»;
зайняте ІІ місце: Білоус Світлану Миколаївну, вчителя музичного мистецтва Леухівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, номінація «Вокал»;
- У період з січня до березня 2021 року на базі Вінницької обласної станції юних натуралістів проведено обласний етап Всеукраїнської акції «Годівничка» (далі – Акція).
Учасниками Акції були 179 учнів. Учні нашої школи здобули перемогу:
Балух Вікторія, учениця 9 класу Леухівського ЗЗСО І-ІІІ ст.
- Участь у Всеукраїнському конкурсі «Зоологічна галерея» (учитель Заворотна Л.В, Савченко А 9 клас, Розвора М 11 клас).
- Участь у конкурсі «Гудівничка» (керівник гуртка «Паросток» Лисак Ж.Ф, Ставський Д 9 клас, Голуб Н, 8 клас).
- Оформлення фотозони до дня народження Т.Шевченка (Марчишина Н.О).
- Година спілкування онлайн «Краса землі моєї – діти, ростіть здорові і щасливі» (до Всесвітнього Дня здоров’я – 07.04, профілактика шкідливих звичок) (2-11 кл.). (Тодоровська Г.Г).
- участь в обласному конкурсі творчості дітей та учнівської молоді,
присвяченого 35-м роковинам Чорнобильської катастрофи
“Пам’ятаємо, бережемо, віримо!” (Бурдейна Юлія учения 8 класу, учитель Бурдейна Галина Іванівна).
- Урок мужності онлайн до Чорнобильської трагедії «Пам’ять з полиновим присмаком» (19.04 Форостяна Н.В).
- Участь у ІІ Міжнародному фотоконкурсі «Ми – Люди Землі» (Тодоровська Софія 9 клас, учитель Гончар К.О ).
- Участь у Всеукраїнському онлайн – конкурсі ватр «Україна назавжди» (Білоус С.М, Довгопола Л.В, Завертаний А,Г).
- Мітинг, приурочений 76-й річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні та Дню пам’яті та примирення «Зі сплаву геройства мертвих і живих писали ім’я - Перемога » (1-11 кл.) святковий концерт (7кл. Форостяна Н.В).
- Міжнародний день сім’ї, онлайн свято до дня матері «Рідна матінко моя» 07.05 (Погадайко І.В 6 кл, Поліщук В.В 3 кл).
- Участь у І етапі дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). (Зайняте ІІ місце районне).
- ІІ місце у районному конкурсі Шевченка (Голуб Христина 8 клас, Марчишина Н.О).
- Участь у Всеукраїнському конкурсі плакатів «Я – Україна!» (Розвора Марина 11 клас).
- Взяли участь в уроках «Не ведись - прояви свою стійкість в Інтернеті » уповноваженого Презедента України з прав дитини Миколи Кулеби. (6-7-8 класи, класні керівники 2021 н.р).
- Долучилися до акції святкування «Всесвітнього Дня вишиванки» 20 травня 2021 року. (Білоус С.М, Тодоровська Г,Г. Завертаний А.Г, класні керівники).
- Долучились до святкування «День захисту дітей» (малювали малюнки 2 клас Бурдейна Г.І, 3 клас Поліщук В.В, 4 клас Діденко Л.А, Балух Вікторія учениця 9 класу, Андрейченко Л учениця 7 класу).
- Свято «Закінчилось дитинство останнім дзвінком».1-11 кл. (Білоус С).
8. Готуючи та проводячи свята та позаурочні заходи, педагоги сьогодні відступають від консервативних прийомів, осучаснюють репертуар, вчать дітей творчості, артистизму, комунікативних навичок, вміння співати, танцювати, гарно декламувати, проявляти ініціативу. Важка, довга праця педагогів увінчується успіхом, від чого виграють всі: діти, наставники, батьки, гості.
9. Проводилась превентивна робота з підлітками . Вчителі бесідами, особистим прикладом, диспутами, переглядом відеороликів вчили вихованців протистояти шкідливим звичкам, жорстокості, насильницькій поведінці, вмінню уникати ризикованої поведінки. Так соціальним педагогом, психологом Члек Л.С. було проведено:
- Розвивальне заняття з елементами тренінгу для учнів 2-4 класів «Відповідальність: крок за кроком»
- Заняття з елементами тренінгу «Твоє життя – твій вибір» (7 кл.).
- Інтерактивна бесіда «Толерантність врятує світ » (5 кл.).
- Диспут «Життя- дар божий. Бережіть його» (8 клас)
- Інтелектуально-пізнавальна гра «5 х 5» (права дитини) 4 клас.
- Година спілкування до всесвітнього дня боротьби зі СНІДом. «Як жити у світі, в якому є ВІЛ/ СНІД?» (2-11кл) (01.12).
- Година спілкування «Ціна вибору, або розплата» (вибір професії та місця в житті) 10 клас.
- Тренінг «Сім’я простір без насилля» 9 клас.
- Тренінгове заняття «Шкідливі звички» (10-11 класи).
- Тренінг «Ти – цілий світ» ( профілактика ризикованої поведінки) 6 клас
- Тренінг «Формування навичок спілкування. Поведінка у конфлікті та зниження агресивності» 9 клас.
- Тренінгове заняття «Твій вибір – твоя відповідальність» (формування почуття відповідальності за свої вчинки) 6 клас.
10. Стали традицією предметні тижні. Заслуговують уваги такі заходи, що були проведені :
- Тиждень географії (Лисак Ж.Ф).
- Тиждень початкової школи.
- Подорож «Сторінками права» (10-11 класи, Лисак Ж.Ф.); тиждень правознавства.
- Тиждень математики (5-11 кл). 18.01-22.01
- Тиждень трудового навчання.
Старшокласники активно взялися за виготовлення виробів з деревини. Найбільшу майстерність та творчість у роботі проявили такі учні: Ставський Денис (9 клас), Станкевич Іван (10 клас), Майданюк Владислав (11 клас), Сапронов Роман (11 клас), Черниш Олександр (11 клас). За їх власною ініціативою та задумом були розробленні технічні карти, з допомогою яких хлопці успішно досягли своєї мети.
- Тиждень соціально – психологічної служби. (Члек.Л.С).
- Тиждень охорони праці.
- Тиждень безпеки дорожнього руху (тематична виставка Лабай Л.О, Петренко Н.Я, Бурдейна Г.І 2 клас, Поліщук В.В 3 клас, Діденко Л.А, Форостяна Н.В, Білоус С.М )
11. В школі проводяться такі гуртки:
- Еколого-натуралістичний «Паросток». (Лисак Ж.Ф.)
- Військово – патріотичний «Звитяга» (Довгопола Л.А.)
- Національно – патріотичний «Люби і знай свій рідний край»
(Тодоровська Г.Г.).
- Музичний «Мелодії сердець» (Білоус С.М).
Члени військово-патріотичного гуртка «Люби і знай свій рідний край»(керівник
Тодоровська Г.Г.) займаються акціями милосердя, виготовленням виробів у
техніках:
- Квілінг
- Аплікації
- Витинанки
- Танцями
Гуртківці допомагають в оформленні костюмів, залу, виготовленні атрибутів для
проведення різноманітних свят, випускають газету «Історичний вісник», збирають
та оформляють матеріали про учасників АТО.
Гурток «Паросток» активізував свою роботу (керівник Лисак Ж.Ф.). Гуртківці
беруть участь у таких природоохоронних акціях:
- «Білий лелека»
- «Птахи – наші друзі»
- «Краса і біль мого села»
- «Збережемо ялинові ліси»
- «Джерело»
Україна
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Іллінецької районної ради,Вінницької області Ідент. код 26241959
НАКАЗ
від 28 травня 2020 р № 2-у
ПРО ЗАРАХУВАННЯ УЧНІВ ДО 1 КЛАСУ
Відповідно до Закону України «Про освіту», Положення про загальноосвітній заклад, згідно висновків медичної комісії та заяв поданими батьками дітей, яким станом на 1 вересня 2020 р. виповнилось 5 років і 8 місяців та за висновками медичної комісії можуть навчатися в школі,
НАКАЗУЮ:
Зарахувати до складу учнів 1 класу:
1. Голуб
2. Голуб
3. Козидру
4. Козидру
5. Малащук
6. Малащука
Директор школи: Тодоровський О.П
Законодавчі документи про загальну
середню освіту
Ø Загальна декларація прав людини. Прийнята і проголошена Генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1948 року.
Ø Декларація прав дитини. Проголошена Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1959 року.
Ø Конвенція про права дитини. Прийнята Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1989року.
Ø Всесвітня декларація про забезпечення виживання ,захисту і розвитку дітей. Прийнята на Всесвітній зустрічі на вищому рівні в інтересах дітей, яка відбулася в ООН в м. Нью-Йорку 30 вересня 1990 року.
Ø Конституція (Основний Закон) України. Прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996 року.
Ø Закон України ”Про освіту” від 23 березня 1996 року.100/96-ВР(зі змінами і доповненнями).
Ø Закон України „Про загальну середню освіту” від 13 травня 1999 року № 651-XIV.
Ø Закон України”Про позашкільну освіту” від 22 червня 2000 року № 1841 –III. Указ Президента України від 24.01.2001р. № 422001 „Про додаткові заходи щодо забезпечення виконання Національної програми „Діти України”на період до 2005 року...”
Ø Державна національна програма „Освіта” (Україна XXI століття).
Ø Національна програма патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя , розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства. Постанова Кабінету Містрів України від 15.09.1999 р. № 1697.
Ø Концепція виховання дітей і молоді в націльний системі освіти. Затверджена колегією Міністерства освіти України 28.02.96 р.
Ø Проект Концепції громадянськоговиховання особистості в умовах розвитку Української державності. „Педагогічна газета” №6(72), червень 2000р.
Ø Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти. Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.09.2000 р. № 434
Ø Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті.
|
|
Примітка : до кожної інформації обов’язково вказати прізвище, ім’я, по батькові, посаду, номер контактного телефону відповідальної особи.
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Іллінецької районної ради,Вінницької області Ідент. код 26241959
НАКАЗ
від 08.02.2019 року № 18
Про призначення відповідальної особи
На виконання розпорядження відділу освіти , молоді і спорту від 08 лютого 2019 р. , листа Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації № 876/1 від 31.01.2019 р. щодо протидії булінгу (цькуванню)
НАКАЗУЮ:
1. Завертаного А.Г., заступника директора з ВР призначити відповідальною особою по протидії булінгу в школі.
2. Завертаному А.Г. , заступнику директора з ВР розробити план заходів щодо протидії та попередження булінгу в школі.
3. Завертаному А.Г. інформацію про проведену роботу разом із планом заходів надіслати відділу освіти , молоді та спорту райдержадміністрації до 28 лютого 2019 року.
4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи : О.П. Тодоровський
План
заходів із запобігання та протидї булінгу на 2020 р.
№ пп |
Назва заходу
|
Термін проведення |
Відповідальний |
1. |
Складення плану заходів та ознайомлення з ним учасників освітнього процесу |
січень |
Дирекція |
2 |
Розглянути на методоб’єднанні класних керівників питання «Профілактика негативних явищ серед учнівської молоді» |
січень |
Дирекція |
3 |
Правовиховну роботу та превентивне виховання висвітлити в наказах директора школи
|
протягом року |
Дирекція |
4 |
Провести загальношкільні батьківські збори батьків учнів 1-4, 5- 7, 8-11кл. на тему «Партнерство між батьками та учителями. Запобігання і протидія домашньому насильству та боулінгу». |
січень |
Дирекція |
5 |
Провести в навчальному закладі тиждень протидії поширення боулінгу серед учасників освітнього процессу (1-11кл.) |
лютий – березень |
Заступник директора з ВР |
6 |
Здійснювати заходи щодо протидії торгівлі людьми, з утвердження гендерної рівності, щодо профілактики шкідливих звичок, виконання програми підтримки сім’ї. (1-11кл.) |
протягом року |
педколектив |
7 |
Перегляд відео-презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати?» |
лютий |
Педагог - організатор |
8 |
Нагадати дітям номери телефонів гарячих ліній , куди можна звернутися у випадку домашнього насильства. (1-11кл.) |
лютий |
кл. керівники |
9 |
Бесіди з батьками «Насилля як фактор руйнівного виховного впливу». |
лютий |
практичний психолог |
10 |
Проведення уроків відвертого спілкування. - «Змінюй в собі негативнее ставлення до інших».1-4 кл - «Допоможи собі рятуючи інших» 5-7кл. - «Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі». 8-11 кл. |
березень |
кл. керівники |
11 |
Організувати в навчальному закладі написання есе на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим». (5-11 кл.) |
квітень |
Учителі української мови |
12 |
Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі».5- 11кл. |
травень |
кл. керівники |
13 |
Проведення засідання методичного об'єднання класних керівників 1-11 кл. на тему «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків боулінгу серед учасників освітнього процесу» |
вересень |
Керівник МО |
14 |
Години спілкування «Кібербулінг! Який він?». 5- 11кл. |
вересень |
кл. керівники |
15 |
Складання та розповсюдження серед учнів 1-11кл. листівок на тему « Не стань жертвою булінгу» |
квітень - жовтень |
Члек Л.С |
16 |
Розмістити на інформаційному стенді номери телефону гарячої лінії протидії булінгу 116000 (1-11 кл.) |
січень |
Заступник директора з ВР |
17 |
Години відвертого спілкування за участю представників дитячої поліції «Не допускай проявів буліну над собою. Допоможи другу». |
жовтень |
Заступник директора з ВР, кл. керівники |
18 |
Заняття шкільної ради старшокласників за участю соціального педагога на тему «Не допускай насилля над ближнім» (8-11 кл) |
вересень |
Педагог – організатор соц. Педагог |
19 |
Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо - НІ!(5-11 кл.) |
листопад |
Заворотна Л.В. |
20 |
Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». (1-11кл.) |
протягом року |
практичний психолог |
21 |
Години спілкування на тему: «Кібербулінг». (9-11 кл.) |
протягом року |
практичний психолог |
22 |
Провести такі виховні години та години спілкування: - Я маю права (диспут) (9-11кл.) - Підліток і право (брейн-ринг) (5-8кл.) - діти в правовій державі (1-4кл.) |
грудень |
кл. керівники кл. керівники кл. керівники |
23 |
Пройти курси перепідготовки у ВАНО з «Протидії насильству в освітньому середовищі». |
лютий 2019 |
Заступник директора з ВР |
|
|
|
Україна
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Іллінецької районної ради,Вінницької області Ідент. код 26241959
Від ________________№ __2___ Заступнику голови - директору
Департаменту освіти і науки
Вінницької облдержадміністрації
Івасюку І.Д.
Заява
про отримання ліцензії на освітню діяльність
у сфері загальної середньої освіти
Прошу видати ліцензію на освітню діяльність у сфері загальної середньої освіти: загальна середня освіта з ліцензійним обсягом 72 чоловік.
Здобувач ліцензії |
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІступенів Іллінецької районної ради Вінницької області |
Керівник |
Директор школи : Тодоровський Олег Петрович |
Ідентифікаційний код |
26 2419 59 |
Організаційно-правова форма |
430 Комунальна організація (установа, заклад) |
Форма власності |
Комунальна |
Орган управління |
Відділ освіти ,молоді та спорту Іллінецької РДА |
Місце знаходження |
22700 м. Іллінці вул.Соборна 18 |
Місце провадження освітньої діяльності |
22756 , Вінницька область,Іллінецький район,с.Леухи, вул.Савишина ,будинок 7 |
Телефон |
0685524699 |
Адреса електронної пошти |
leukhyscool@ukr.net |
З Ліцензійними умовами провадження освітньої діяльності закладів освіти ознайомлений і зобов’язуюся їх виконувати (постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти»).
_Директор школи (найменування посади керівника) |
__________ (підпис) |
О.П.Тодоровський (ініціали, прізвище) |
|
|
|
МП |
|
|
До заяви додаються копії, затверджені керівником закладу:
1) Копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (із вказаним у заяві видом/видами економічної діяльності);
2) Копія статуту закладу (перший листок);
3) Копії висновків головних управлінь Держпродспоживслужби та Державної служби України знадзвичайних ситуацій у Вінницькій області.
4) Інформацію про матеріальну базу за формою (таблиці №1,2,3,4 за напрямом).
*Примітка
Ліцензія видається окремо на кожен рівень освіти, що визначений частиною 2 статті 10 Закону України «Про освіту».
Україна
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Іллінецької районної ради,Вінницької області Ідент. код 26241959
Від ____________№ __2__ Заступнику голови - директору
Департаменту освіти і науки
Вінницької облдержадміністрації
Івасюку І.Д.
Заява
про отримання ліцензії на освітню діяльність
у сфері загальної середньої освіти
Прошу видати ліцензію на освітню діяльність у сфері загальної середньої освіти: початкова освіта з ліцензійним обсягом 36 чоловік.
|
Здобувач ліцензії |
|
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Іллінецької районної ради Вінницької області |
|
Керівник |
|
Директор школи : Тодоровський Олег Петрович |
|
Ідентифікаційний код |
|
26 2419 59 |
|
Організаційно-правова форма |
|
430 Комунальна організація (установа, заклад) |
|
Форма власності |
|
Комунальна |
|
Орган управління |
|
Відділ освіти ,молоді та спорту Іллінецької РДА |
|
Місце знаходження |
|
22700 м. Іллінці вул.Соборна 18 |
|
Місце провадження освітньої діяльності |
|
22756 , Вінницька область,Іллінецький район,с.Леухи, вул.Савишина ,будинок 7 |
|
Телефон |
|
0685524699 |
|
Адреса електронної пошти |
|
leukhyscool@ukr.net |
З Ліцензійними умовами провадження освітньої діяльності закладів освіти ознайомлений і зобов’язуюся їх виконувати (постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти»).
Директор школи (найменування посади керівника) |
__________ (підпис) |
О.П.Тодоровський (ініціали, прізвище) |
|
|
|
МП |
|
|
До заяви додаються копії, затверджені керівником закладу:
1) Копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (із вказаним у заяві видом/видами економічної діяльності);
2) Копія статуту закладу (перший листок);
3) Копії висновків головних управлінь Держпродспоживслужби та Державної служби України знадзвичайних ситуацій у Вінницькій області.
4) Інформацію про матеріальну базу за формою (таблиці №1,2,3,4 за напрямом).
*Примітка
Ліцензія видається окремо на кожен рівень освіти, що визначений частиною 2 статті 10 Закону України «Про освіту».
Україна
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Іллінецької районної ради,Вінницької області Ідент. код 26241959
Від ______________№ ___2__ Заступнику голови - директору
Департаменту освіти і науки
Вінницької облдержадміністрації
Івасюку І.Д.
Заява
про отримання ліцензії на освітню діяльність
у сфері загальної середньої освіти
Прошу видати ліцензію на освітню діяльність у сфері загальної середньої освіти: базова середня освіта з ліцензійним обсягом 36 чоловік.
Здобувач ліцензії |
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Іллінецької районної ради Вінницької області |
Керівник |
Директор школи : Тодоровський Олег Петрович |
Ідентифікаційний код |
26 2419 59 |
Організаційно-правова форма |
430 Комунальна організація (установа, заклад) |
Форма власності |
Комунальна |
Орган управління |
Відділ освіти ,молоді та спорту Іллінецької РДА |
Місце знаходження |
22700 м. Іллінці вул.Соборна 18 |
Місце провадження освітньої діяльності |
22756 , Вінницька область,Іллінецький район,с.Леухи, вул.Савишина ,будинок 7 |
Телефон |
0685524699 |
Адреса електронної пошти |
leukhyscool@ukr.net |
З Ліцензійними умовами провадження освітньої діяльності закладів освіти ознайомлений і зобов’язуюся їх виконувати (постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти»).
Директор школи (найменування посади керівника) |
__________ (підпис) |
О.П. Тодоровський (ініціали, прізвище) |
|
|
|
МП |
|
|
До заяви додаються копії, затверджені керівником закладу:
1) Копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (із вказаним у заяві видом/видами економічної діяльності);
2) Копія статуту закладу (перший листок);
3) Копії висновків головних управлінь Держпродспоживслужби та Державної служби України знадзвичайних ситуацій у Вінницькій області.
4) Інформацію про матеріальну базу за формою (таблиці №1,2,3,4 за напрямом).
*Примітка
Україна
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Іллінецької районної ради,Вінницької області Ідент. код 26241959
НАКАЗ
від 31 травня 2019 р._ № 92
Про зарахування учнів до 1 класу
Відповідно до Закону України «Про освіту», Положення про загальноосвітній заклад, згідно висновків медичної комісії та заяв поданими батьками дітей, яким станом на 1 вересня 2019 р. виповнилось 5р.8 міс. і за висновками медичної комісії можуть навчатися в школі,
НАКАЗУЮ:
Зарахувати до складу учнів 1 класу:
1. Ампілогова
2. Білоножко
3. Бондаренка
4. Голуб
5. Гончар
6. Дзюбенко
7. Леонову
8. Лисака
9. Мороза
10. Негрішну
11. Негрішну
12. Поліщук
13. Тяговську
Україна
Леухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Іллінецької районної ради,Вінницької області Ідент. код 26241959
НАКАЗ
від 31 травня 2018 р._ № 139
ПРО ЗАРАХУВАННЯ УЧНІВ ДО 1 КЛАСУ
Відповідно до Закону України «Про освіту», наказу Міністерства освіти і науки України № 367 від 16 квітня 2018 року «Про порядок зарахування , відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної тсередньої освіти», Положення про загальноосвітній заклад, згідно висновків медичної комісії та заяв поданими батьками дітей, яким станом на 1 вересня 2018 р. виповниться 6 років і за висновками медичної комісії можуть навчатися в школі,
НАКАЗУЮ:
Зарахувати до складу учнів 1 класу:
1. Майданюк
2. Горщинський
3. Поліщук
4. Сидорчук
5. Малащук
6. Бондаренко
7. Гончар
8. Лисак
9. Зубкевич
10. Приліпко
Директор школи : О.П.Тодоровський
річний звіт про діяльність закладу освіти
../../../../../media/12341.jpg